جواب همه مراحل بازی پرطرفدار هگزاورد

دسته بندی:   موبایل » هگزاورد  | 2,193 بازدید

در این مطلب قصد داریم بازی بسیار جذاب و پر طرفدار هگزاورد از زیر مجموعه بازی های سبک کلمات و دانستنی ها را برای شما عزیزان معرفی کنیم. اگر شما نیز از دوست داران این سبک از بازی ها هستید، بازی هیجان انگیز هگزاورد را به شما پیشنهاد می کنیم. استودیو بازی سازی Tc با انتشار این بازی توانایی خود را در ساخت بازی های فکری به نمایش گذاشت. در این بازی توانایی های مثل خلاقیت، حافظه بالا، سرعت عمل و هوش و ذکاوت شما مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد. نام هگزاورد از دو قسمت هگزا به معنای شش در زبان یونانی و ورد که به معنایی کلمه در لاتین است، تشکیل شده است. از آن جهت از هگزا استفاده شده است که در این بازی حروف درون شش ضلعی های زیبایی قرار دارند.

در هر مرحله از بازی هگزاورد شما باید به شش ضلعی ها و حروف درونشان دقت کنید و سپس با مطالعه سوال پرسیده شده در زیر شش ضلعی ها و استفاده از همان حروف داده شده جواب مناسب را پیدا کنید. تعداد شش ضلعی های داده شده از تعداد حروف جواب سوال مورد نظر بیشتر می باشد، که همین موضوع کمی بازی را جذاب تر و دشوارتر کرده است. استفاده از این شش ضلعی ها و گرافیک بسیار زیبا، محیط بازی را بیش از آن چه که انتظار دارید متفاوت کرده است همین موضوع باعث می شود زیاد درگیر گیم پلی تکراری و رایج بازی نباشید و از انجام آن نهایت لذت را ببرید. با این حال مراحل و سوال های بازی به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند در همه زمینه های ممکن توانایی های گفته شده شما را مورد بررسی قرار دهند. با رد کردن هر مرحله 50 سکه به عنوان جایزه دریافت می کنید. اینکه این 50 سکه چقدر برایتان کافی باشد بستگی به خودتان دارد ولی برای راحتی در کارتان تیم وبسایت بازی بازان تصمیم به ارائه جواب های این بازی مهیج گرفته است که در پایین همین مطلب مشاهده می کنید.

پاسخ های بازی “هگزاورد”

۱- بازی ۲- شیر ۳- صدمه ۴- سوزان ۵- اسب ۶- باتلاق ۷- مافوق ۸- کاروانسرا ۹- شافی ۱۰- زندانی ۱۱- جانسوز ۱۲- حاوی ۱۳- شبهه ۱۴- عابد ۱۵- فردوس ۱۶- یاری ۱۷- بلوا ۱۸- غبطه ۱۹- سازگار ۲۰- ژولیده ۲۱- توازن ۲۲- لجوج ۲۳- مراتب ۲۴- غافل ۲۵- ظفر ۲۶- ساربان ۲۷- ذیل ۲۸- چاخان ۲۹- پیک ۳۰- خبث ۳۱- عاجل ۳۲- متلاطم ۳۳- گریزان ۳۴- فزونی ۳۵- فریفته ۳۶- ضیق ۳۷- کاتولیک ۳۸- حاذق ۳۹- نوکیسه ۴۰- تافته ۴۱- تعویق ۴۲- اتلاف ۴۳- هلهله ۴۴- وا ۴۵- واج ۴۶- لاشه ۴۷- قابل ۴۸- عیان ۴۹- صامت ۵۰- مصاحبت ۵۱- چاپلوس

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.