پاسخ کامل بازی شفتالو

دسته بندی:   موبایل » شفتالو  | 1,841 بازدید

میوه ها یکی از با ارزش ترین مواد غذایی هستند که با خواص متعدد برای انسان ها بسیار مفیدند. با مصرف میوه های مختلف به مجموعه ای از خواص، مواد معدنی و ویتامین ها دسترسی خواهیم داشت. یک بازی زیبا برای معرفی این خواص فوق العاده به تازگی منتشر شده است که برای سیستم عامل اندروید مناسب می باشد. بازی زیبا و جذاب شفتالو که در مدت کوتاهی هم توانسته است طرفداران زیادی برای خودش به دست آورد. بازی با مراحل ساده و جذابش آغاز می شود و تا مراحل سخت تر و دشوار تر جلو می رود. اولین ویژگی بسیار عجیب این بازی در سیستم امتیاز دهی آن است که با بقیه بازی های این سبک بسیار تفاوت دارد. شیوه امتیاز دهی در بازی شفتالو به این صورت است که با حدس درست نام میوه ها 30 امتیاز، با خواندن کامل خواص آن ها 15 امتیاز و با هر حرف درست 5 امتیاز به دست می آورید.

همان طور که مشاهده می کنید این امتیازدهی بسیار عجیب است اما نکته قابل قبول برای آن این است که برای کارهای جزئی نیز امتیاز کسب می کنید و هیچ حقی از شما خورده نخواهد شد. اما از آن طرف نیز سخت گیری ها بیشتر شده است. یعنی با زدن دکمه راهنمایی هم همان ابتدا باید هزینه آن که 15 سکه می باشد را پرداخت کنید. برای سایر اشتباهات و راهنمایی ها نیز باید بین 5 تا 180 سکه دیگر هزینه کنید. شاید این قوانین برای شما دست و پا گیر باشد اما به علت ماهیت آموزشی بازی، کاملا ارزش امتحان کردن را دارد. میوه هایی که مصرف می کنید را با این بازی بیشتر بشناسید و در مورد آن ها بیشتر بدانید. شفتالو به عنوان تنها نماینده این سبک از بازی ها توانسته است امتیاز بسیار بالایی از کاربرانش بدست آورد. پاسخ های این بازی زیبا را می توانید در ادامه همین مطلب به صورت کامل دریافت کنید.

۱٫ آلبالو ۲٫ نارگیل ۳٫ لیموشیرین ۴٫ انجیر ۵٫ آناناس ۶٫ انار ۷٫ انبه ۸٫ انگور ۹٫ گیلاس ۱۰٫ گلابی ۱۱٫ هویج ۱۲٫ هندوانه ۱۳٫ شفتالو ۱۴٫ خربزه ۱۵٫ خیار ۱۶٫ خرمالو ۱۷٫ کیوی ۱۸٫ موز ۱۹٫ نارنگی ۲۰٫ شلیل ۲۱٫ سیب ۲۲٫ طالبی ۲۳٫ تمشک ۲۴٫ پرتقال ۲۵٫ زردآلو ۲۶٫ توت فرنگی ۲۷٫ بلوط ۲۸٫ زالزالک ۲۹٫ پسته ۳۰٫ فندق ۳۱٫ دارابی ۳۲٫ خرما ۳۳٫ نارنج ۳۴٫ سنجد ۳۵٫ زیتون ۳۶٫ زرشک ۳۷٫ زغال اخته ۳۸٫ ازگیل ۳۹٫ آووکادو ۴۰٫ به ۴۱٫ بادام ۴۲٫ عناب ۴۳٫ گردو ۴۴٫ میوه اژدها ۴۵٫ نان ۴۶٫ رامبوتان ۴۷٫ چیکو ۴۸٫ پاپایا ۴۹٫ کنار ۵۰٫ اختری ۵۱٫ خربزه شاخدار ۵۲٫ کامکوات ۵۳٫ هالا ۵۴٫ ترگیل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.