پاسخ کامل بازی هوشا

دسته بندی:   موبایل » هوشا  | 1,803 بازدید

بازی هایی که جنبه معمایی دارند همیشه می توانند بسیار سرگرم کننده باشند. به همین علت هم این سبک از بازی ها بسیار مورد توجه بازی سازان دنیا و حتی بازی سازان کشور خودمان قرار می گیرد و در سال های گذشته شاهد این موضوع بوده ایم که بازی های معمایی همیشه با ترکیب شدن با یک ایده جذاب در مجموع بازی بسیار زیبایی را روانه مارکت های تلفن های همراه کرده اند. اما نکته منفی در مورد معما ها این است که پس از انجام چند مرحله و حل کردن چندین معما پشت سر هم، ذهن کمی خسته می شود و نمی تواند کارایی قبلی خود را داشته باشد. اما وقتی این بازی ها و معماها با طنز همراه شوند و علاوه بر سرگرم کردنتان باعث خنده و شادیتان نیز باشند، به نظر نمی رسد به این راحتی ها از حل کردن معماهای مختلف خسته شوید.

 بازی زیبای هوشا دقیقا بر هیمن اساس و برای رفع همین مشکل به وجود آمده است. با بازی زیبای هوشا هم سرگرم شوید و هم خیالتان تا حدود زیادی راحت باشد که در طی مراحل مختلف به این راحتی ها ذهنتان خسته نخواهد شد و زود جا نمی زنید. ویژگی برتر بازی هوشا در این است که علاوه بر درگیر کردن ذهنتان باعث می شود در برخی مراحل کمی بیشتر خلاقیت نشان داده و کارهای عملی به نسبت بیشتری در مقایسه با بازی های معمایی دیگر داشته باشید. همین غیر قابل پیش بینی بودن مراحل بازی باعث می شود در هر مرحله احساس بسیار خوبی داشته و بیشتر به هوشا واسبته شوید. با کمی بررسی و مقایسه این بازی با بازی های هم سبکش می توان ادعا کرد هوشا از خلاقیت بیشتری برای ساخت مراحلش بهره برده است. این خلاقیت شاید برترین ایده را به نمایش نگذارد و تا حدود زیادی کاربران این بازی را راضی نگه می دارد. در آخر این مطلب نیز همانند قبل پاسخ های این بازی زیبا را ارائه می کنیم.

فصل ۱

۱- چوب کبریت های سمت چپ تصویر و قبل از علامت “=” را طوری حذف کنید که واژه ی TEN دیده شود. به این صورت که از دسته ی اول از سمت چپ ۳ چوب کبریت، از دسته ی دوم از سمت چپ ۱ چوب کبریت و از دسته ی سوم از سمت چپ ۲ چوب کبریت باید حذف کنید.
۲- واژه ی “مثلث” را از صورت سؤال به همراه ۲ خطی که در تصویر می بینید به کادر، بکشید و رها کنید.
۳- ۰
۴- روی پنکه کلیک کنید.
۵- ۹۹۹

فصل ۲

۱- ماشین آبی رنگ تصویر را با انگشت به سمت چپ صفحه بکِشید.
۲- از چوب کبریت های دسته ی اول (۶) یکی از چوب کبریت ها را طوری بردارید که عدد (۵) ساخته شود.
۳- ۲
۴- ۱
۵- ۳۴

فصل ۳

۱- شاهنامه
۲- ۷
۳- ابتدا انگشتتان را آن قدر روی پسوند “ها” در واژه ی “ماشین ها” نگه دارید تا “ها” حذف شود. سپس با انگشت، ماشین فولکس تصویر را با انگشت به سمت راست صفحه بکِشید.
۴- ۸ چوب کبریت دُور تا دُور مربع وسط تصویر باید حذف شوند. به این صورت که در نهایت شکلی شبیه به شیرینی دونات، اما به صورت مربعی، تشکیل شود.
۵- روی واژه ی “اشتباه” در صورت سؤال کلیک کنید.

فصل۴

۱- اولی از سمت راست (شبیه به تُنگ ماهی)
۲- روی حرف x در داخل زاویه ی حاده ی مثلث کلیک کنید.
۳- سه ستاره را روی خط افقی ای که نوشته ی صورت سؤال روی آن نوشته شده است، درگ و دراپ کنید.
۴- خورشید را به پایین صفحه بکِشید تا دیده نشود، هوا تاریک و جغد دیده شود. سپس روی جغد کلیک کنید.
۵- روی واژه ی “زهره” در صورت سؤال (واژه ی دوم) کلیک کنید.

فصل ۵

۶- ابتدا روی ستاره کلیک کنید و آن را از روی بطری عبور دهید و در نقطه چین ستاره قرار دهید. سپس روی بطری کلیک کنید و آن را از بالای سر ستاره و نقطه چین مثلثی عبور دهید و به درون نقطه چین بطری بیندازید. سپس الماس

را از پایین عبور دهید و آن را نیز درون نقطه چین ستاره بیندازید.
۷- ۸
۸- ابتدا نوشته ی “شمال” در صورت سؤال را بین دو قطب نمای اول و دوم از سمت راست تصویر قرار دهید، به گونه ای که درست بین دو فلش قرمز رنگِ دو قطب نمای گفته شده قرار گیرد. سپس روی این دو قطب نما به ترتیب کلیک

کنید تا بزرگتر شوند.
۹- ابتدا روی ابر کلیک کنید و آن را به پایین تصویر بکِشید تا پایین تر از سطح “علی” و خانه قرار گیرد. سپس روی علی کلیک کنید و او را با انگشت به درون خانه هدایت کنید و بکِشید.
۱۰- ابتدا هر سه آتش را با درگ و دراپ کردن روی همدیگر بکِشید تا آتش بزرگ و سه برابر هر یک از آتش های اولیه ایجاد شود. سپس روی این آتش بزرگ و نهایی کلیک نمایید.

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.