جواب همه مراحل بازی سومی چیه

دسته بندی:   موبایل » سومی چیه  | 1,712 بازدید

چقدر به حل کردن معماهای جذاب و پیچیده علاقه دارید؟ تا چه اندازه می توانید در حل این معماها سریع عمل کنید؟ اگر در شرایطی مجبور باشید ارتباط بین اتفاقات مختلف را پیدا کنید تا چه میزان دقیق هستید؟ بازی زیبای سومی چیه برای به چالش کشیدن همین توانایی هایتان توسط تیم برنامه نویسی و بازی سازی ایران هنر ساخته شده است. در ادامه این بازی مهیج را بررسی کرده و در انتهای مطلب پاسخ صحیح همه مراحل آن را به صورت مرتب شده در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بازی سومی چیه ایده ساده و به نسب جذابی را دنبال می کند. در مراحل بازی به شما دو عکس با موضوعات و مفاهیم متنوع و متفاوت نمایش داده خواهد شد و شما باید با کمی تفکر و تمرکز مورد سومی را حدس بزنید. به طور مثال وقتی تصاویر مربوط به دریا و طوفان را در کنار هم می بینید باید ذهنتان به سمت مفهوم سیل کشیده شود که همین کلمه سیل پاسخ صحیح می باشد. شاید در مراحل اولیه بازی کمی گیج شوید و ارتباطات بیان شده برایتان قابل درک نباشند اما به مرور زمان و حل مراحل بعدی به زیبایی این بازی پی خواهید برد. بازی سومی چیه حجم بسیار پایینی دارد و به راحتی بر روی تلفن های همراه هوشمد نصب می شود. گرافیک بازی نیز به نسبت حجم پایین آن قابل قبول است و با توجه به سبک و محتوای بازی نباید انتظار گرافیک بسیار بالا نیز از آن داشت. اگر در ابتدا به خوبی متوجه طریقه انجام بازی نشدید می توانید در محیط برنامه وارد قسمت راهنمای بازی شده و اطلاعات مورد نیاز را برای رد کردن مراحل بدست آورید. همچنین به دلیل سخت بودن بعضی از مراحل امکان گرفتن راهنمایی با شکل های مختلف وجود دارد که قطعا در برخی مراحل دست به دامنشان خواهید شد.

پاسخ های بازی “سومی چیه ۱٫۳٫۱”

نکته ی مهم: این نسخه دارای تغییرات متعددی در پاسخ های قبلی (مراحل ۱ تا ۷۲) داشته است و به طور کلی جایگزین نسخه ی پیشین می شود.

۱- سوم
۲- سیر
۳- ماه
۴- دوغ
۵- باد
۶- کوه
۷- نمک
۸- میخ
۹- پنس
۱۰- گله
۱۱- فلش
۱۲- مین
۱۳- سیم
۱۴- ترن
۱۵- تار
۱۶- شال
۱۷- بیل
۱۸- چسب
۱۹- لیف
۲۰- رنگ
۲۱- میز
۲۲- گاز
۲۳- آبی
۲۴- عکس
۲۵- تشک
۲۶- زیپ
۲۷- مار
۲۸- کیف
۲۹- کفش
۳۰- چوب
۳۱- آجر
۳۲- ببر
۳۳- کیک
۳۴- ریش
۳۵- عدس
۳۶- کال
۳۷- پله
۳۸- گاو
۳۹- ارگ
۴۰- پشه
۴۱- قلم
۴۲- برس
۴۳- شیر
۴۴- برف
۴۵- موز
۴۶- عسل
۴۷- سیخ
۴۸- سنج
۴۹- قرص
۵۰- ترش
۵۱- کلم
۵۲- مرغ
۵۳- پدر
۵۴- تاب
۵۵- پیچ
۵۶- شام
۵۷- عصا
۵۸- فیل
۵۹- چای
۶۰- طلا
۶۱- لنج
۶۲- سیل
۶۳- برق
۶۴- کرد
۶۵- چین
۶۶- باز
۶۷- پول
۶۸- گرد
۶۹- عصر
۷۰- پفک
۷۱- بوق
۷۲- حوض
۷۳- قند
۷۴- شمع
۷۵- اپل
۷۶- فنچ
۷۷- بال
۷۸- چکش
۷۹- چشم
۸۰- تبر
۸۱- کور
۸۲- عید
۸۳- یاس
۸۴- دیس
۸۵- قمه
۸۶- متر
۸۷- پیپ
۸۸- لاک
۸۹- اتو
۹۰- ماگ
۹۱- پلو
۹۲- چتر
۹۳- کبد
۹۴- غاز
۹۵- گوش
۹۶- تیر

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.